Sakiewicz, Karnowscy, Lisicki. To u nich PiS roztrwania nasze pieniądze!

Szokujące dane.

Prof. Tadeusz Kowalski z Uniwersytetu Warszawskiego opracował analizę dot. wydatków reklamowych spółek skarbu państwa. Podstawą były dane cennikowe netto, bez rabatów wg Kantar Media. Jak się okazało wydatki spółek skarbu w ciągu ostatnich lat wzrosły z 61,77 mln złotych w 2015 roku do 111,58 mln złotych w 2018 roku.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


– Wśród tytułów o znacznych przychodach reklamowych – w latach 2015-2018 – od spółek państwowych znalazły się: „ Sieci Prawdy” (58 mln), „Wprost” (41 mln), „Do Rzeczy” (34 mln), „Gazeta Polska” (17 mln) oraz „Tele Tydzień” (30 mln). (…) Wymienione powyżej pięć tytułów skupiło ponad 71 proc. wszystkich wydatków reklamowych państwowych firm w magazynach objętych monitoringiem – podlicza red. Beata Goczał z portalu „Wirtualne Media”, który zapoznał się z treścią raportu.

– Na tle wszystkich monitorowanych magazynów wyraźnie wyróżniają się cztery tytuły. Tygodnik „Wprost” ponad 10 proc. przychodów reklamowych zawdzięcza spółkom państwowym, „Sieci Prawdy” blisko 40 proc., „Do Rzeczy” – ponad 22 proc., a „Gazeta Polska” aż 45 proc. – zauważa dziennikarka.

Źródło: Wirtualne Media