Wspieranie władzy się nie opłaca? Polsat ostro w dół

Polsat News gwałtownie traci widownię. W porównaniu do zeszłego roku od stacji odeszło blisko 20% widzów. Komentatorzy wiążą ten fakt ze zmianą linii programowej stacji i większą obecnością tematów i poglądów bliższych układowi władzy. Z kolei TVN, który postrzegany jest jako stacja krytykująca rząd, notuje bardzo duży wzrost.

Widzowie głosują przełączaniem stacji. Reklamodawcy głosują poprzez zmniejszanie budżetów reklamowych. Straty próbują rekompensować spółki skarbu państwa. Zwiększona obecność reklamowa w niektórych mediach to zdaniem obserwatorów rynku politycznego element strategii medialnej, która ma za zadanie wspierać polityczne cele partii.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


źródło: Wirtualne Media