Polsat News gwałtownie traci widownię. W porównaniu do zeszłego roku od stacji odeszło blisko 20% widzów. Komentatorzy wiążą ten fakt ze zmianą linii programowej stacji i większą obecnością tematów i poglądów bliższych układowi władzy. Z kolei TVN, który postrzegany jest jako stacja krytykująca rząd, notuje bardzo duży wzrost.
Polsat News po „spiszeniu się” ostro w dół a oba TVNy ostro w górę a TVPIS wciąż w dół i w dół. pic.twitter.com/5R3SYqx1PQ
— 👑 WOLNE MIASTO 👑 (@ManOfWorseSort) March 6, 2019
Widzowie głosują przełączaniem stacji. Reklamodawcy głosują poprzez zmniejszanie budżetów reklamowych. Straty próbują rekompensować spółki skarbu państwa. Zwiększona obecność reklamowa w niektórych mediach to zdaniem obserwatorów rynku politycznego element strategii medialnej, która ma za zadanie wspierać polityczne cele partii.
Reklamy
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
źródło: Wirtualne Media