Kampania do Europarlamentu trwa. Wśród materiałów, które promują kandydatów, wyróżniają się filmy Krzysztofa Hetmana. “Większość z Was doskonale wie, kiedy Polska wstąpiła do Unii Europejskiej. Szkoda tylko, że Beata Szydlo ma z tym większy problem”. Spot zrealizowany jest bardzo pomysłowo, lekko, z domieszką ironicznego humoru.

Jednak przekaz płynący z tych materiałów jest bardzo poważny. Oto do parlamentu Unii Europejskiej chcą iść osoby takie jak Beata Szydło, które ani nie mają wiedzy, ani doświadczenia ale przede wszystkim woli walki o polskie interesy i traktują to jako okazję do swojego rodzaju nagrody za zasługi dla partii. Tak właśnie postrzegana jest kandydatura i Szydło i Zalewskiej oraz wielu innych kandydatów.

Reklamy

Mało kto bowiem zdaje sobie sprawę, że PiS w parlamencie europejskim nie ma zbyt wielu możliwości działania, bo nie ma zdolności do tworzenia koalicji. A to właśnie dialog, rozmowa, szukanie sprzymierzeńców, jest podstawą funkcjonowania w Europie…

 

Poprzedni artykułUrszula Pasławska ostro: minister Zalewska, fundacja Elbanowskich i radny PiS Proksa? To towarzystwo wzajemnej adoracji
Następny artykułNajbogatszy poseł został przewodniczącym Konfederacji. „Kampania wyborcza wchodzi w decydujący moment”