Kampania do Europarlamentu trwa. Wśród materiałów, które promują kandydatów, wyróżniają się filmy Krzysztofa Hetmana. “Większość z Was doskonale wie, kiedy Polska wstąpiła do Unii Europejskiej. Szkoda tylko, że Beata Szydlo ma z tym większy problem”. Spot zrealizowany jest bardzo pomysłowo, lekko, z domieszką ironicznego humoru.
Wiem, że większość z Was doskonale wie, kiedy Polska wstąpiła do Unii Europejskiej.
Szkoda tylko, że Pani Premier @BeataSzydlo ma z tym większy problem 🙆🏻♂️@nowePSL @Platforma_org @sldpoland @Nowoczesna pic.twitter.com/WEZ5i0098o— Krzysztof Hetman (@Hetman_K) April 24, 2019
Jednak przekaz płynący z tych materiałów jest bardzo poważny. Oto do parlamentu Unii Europejskiej chcą iść osoby takie jak Beata Szydło, które ani nie mają wiedzy, ani doświadczenia ale przede wszystkim woli walki o polskie interesy i traktują to jako okazję do swojego rodzaju nagrody za zasługi dla partii. Tak właśnie postrzegana jest kandydatura i Szydło i Zalewskiej oraz wielu innych kandydatów.
Mało kto bowiem zdaje sobie sprawę, że PiS w parlamencie europejskim nie ma zbyt wielu możliwości działania, bo nie ma zdolności do tworzenia koalicji. A to właśnie dialog, rozmowa, szukanie sprzymierzeńców, jest podstawą funkcjonowania w Europie…