Małgorzata Kidawa-Błońska i jej przekaz “Współpraca, nie kłótnie”, cieszy się ogromną popularnością w sieci. Ilość wyświetleń spotu reklamowego PO przekroczyła w ciągu kilku dni milion. To ponad dziesięć razy więcej niż reklamówki partii Kaczyńskiego.
Przekaz Kidawy-Błońskiej jest odbierany jako potrzebna przeciwwaga dla agresywnej retoryki PiS.
Reklamy
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
Drugim hitem w sieci jest materiał, który nakręcił Emil Sawicki z PSL. Cieszy się on bardzo dużą popularnością na Twitterze:
SPOT. Mój był niskobudżetowy. Ale bez @BeataSzydlo by się nie udał 🤗 #EmilDoSejmu – 1️⃣0️⃣ w Warszawie @nowePSL @KosiniakKamysz @StruzikAdam @Piechocinski @PSLMazowsze pic.twitter.com/760FfKYPyQ
— Emil Sawicki (@SawickiEmil) September 20, 2019