Małgorzata Kidawa-Błońska najpopularniejsza na youtube, Emil Sawicki hitem Twittera

Małgorzata Kidawa-Błońska i jej przekaz “Współpraca, nie kłótnie”, cieszy się ogromną popularnością w sieci. Ilość wyświetleń spotu reklamowego PO przekroczyła w ciągu kilku dni milion. To ponad dziesięć razy więcej niż reklamówki partii Kaczyńskiego.

Przekaz Kidawy-Błońskiej jest odbierany jako potrzebna przeciwwaga dla agresywnej retoryki PiS.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Drugim hitem w sieci jest materiał, który nakręcił Emil Sawicki z PSL. Cieszy się on bardzo dużą popularnością na Twitterze: