„Gazeta Polska” w rok straciła prawie 22 proc. sprzedaży. Znikają też czytelnicy innych prorządowych mediów

Budujące dane.

„Gazeta Polska” Tomasza Sakiewicza straciła we wrześniu 21,63 proc. nabywców w stosunku do września 2018 roku. Opublikowane przez portal Wirtualne Media dane ZKDP są druzgoczące również dla innych prorządowych mediów.

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Tygodnik „Do Rzeczy” i tygodnik „Wprost” Michała L. (w marcu usłyszał zarzuty) straciły odpowiednio 10,49 proc. i 9,72 proc. Z kolei tygodnik braci Karnowskich „Sieci” 7 proc.

Przy znikomej sprzedaży i wartości dla reklamodawców powstaje pytanie o możliwość postawienia zarzutów karnych prezesom i kierownictwu spółek Skarbu Państwa, którzy wydają gigantyczne państwowe pieniądze na reklamy w tych tytułach.

Źródło: Wirtualne Media