Szokujące kwoty.
Według szacunków firmy Kantar Ministerstwo Sprawiedliwości w 2019 roku opublikowało na Wirtualnej Polsce reklamy i materiały sponsorowane o rynkowej wartości 125 mln 267 tys. złotych. Faktyczne wydatki mogą być niższe dzięki rabatom, ale nawet przy ich uwzględnieniu koszt mógł sięgnąć kilkudziesięciu milionów złotych.
Reklamy
Chcesz czytać więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej. |
Jak informuje Oko.press pieniędze najpewniej pochodziły z Funduszu Sprawiedliwości. Tym samym w roku wyborczym Ziobro i jego resort stali się głównym “żywicielem” portalu Tomasza Machały.
Reklamy płynęły też z państwowych spółek jak należąca do PZU Link4, gdzie szefową marketingu jest żona Ziobry.
Źródło: Oko.press