Duda zalał sieć swoim spamem. To pomoc od ludzi Trumpa?

DudaSpam w sieci to robota z zewnątrz?

Reklamy


Chcesz czytać  więcej wewnętrznych informacji ze świata polityki i mediów? Prosimy o obserwowanie naszego profilu na Facebooku oraz na Twitterze. Proszę o lajkowanie i podawanie dalej naszych wpisów - w ten sposób możemy zrobić dla Ciebie więcej.


Sztab Andrzeja Dudy przeprowadził w tej kampanii operację internetowego mikrotargetowania na niespotykaną dotąd w Polsce skalę. Połączenie analizy big data i mediów społecznościowych jak Facebook i platform video jak Youtube, pozwoliło na prowadzenie na tyle spersonalizowanej kampanii, jakby to była kampania lokalna.

Pierwszy raz nowoczesne mikrotargetowanie wprowadził Karl Rove w kampanii George’a Busha, ale była to kampania za pośrednictwem lokalnych kablówek, gdzie spoty dostosowane były do oczekiwań grup wyborców – głównie tzw. Hispanics.

Na wyższy poziom mikrotargetowanie wprowadziła operacja polityczna Baracka Obamy. Projekt Narwal pozwolił na uzyskanie przewagi nad kampanią Mitta Romneya, na który republikanie próbowali odpowiedzieć projektem Orka, wychodząc z założenia, że zabójcze orki są jedynymi drapieżnikami zagrażającym narwalom, ale kieł narwala w tej sytuacji okazał się skuteczniejszy.

Źródło: 300polityka.pl